Console Commands - polecenia konsoli
Info
Zależności:
- PermMem
- HookEngine
Implementacja:
ConsoleCommands.d na GitHubie
Ten Pakiet pozwala na tworzenie nowych poleceń konsoli dostępnej po naciśnięciu klawisza F2 w trybie marvin.
Inicjalizacja
Zainicjuj za pomocą flagi LeGo_ConsoleCommands
.
Funkcje
CC_Register
CC_Register
Rejestruje nowe polecenie konsoli.
var func f
Ta funkcja jest wykonywana po wprowadzeniu poleceniacmdPrefix
w konsoli. Sygnatura funkcji tofunc string f(var string p0)
. Przekazany string to wszystko, co zostało określone w konsoli po faktycznym poleceniu. Zwracana wartość jest następnie wyświetlana w konsoli.var string cmdPrefix
Jest to polecenie, które można wprowadzić w konsoli.var string description
Ten tekst pojawia się obok polecenia (w zSpy), gdy używasz poleceniahelp
w konsoli.
CC_Remove
CC_Remove
Usuwa funkcje z konsoli komend.
var func f
Ta funkcja zostanie usunięta, a powiązane z nią polecenie przestanie działać.
CC_Active
CC_Active
Sprawdza, czy dana funkcja jest już częścią polecenia konsoli.
var func f
Sprawdzana funkcja
Zwracana wartość
Funkcja zwraca TRUE
jeśli znajdzie odpowiednią funkcję, inaczej FALSE
.
Przykłady
Proste polecenie konsoli
Jako prosty przykład stwórzmy polecenie version, które wyświetli nam wersję modyfikacji. Po pierwsze, deklarujemy stałą zmienną string
do przechowywania informacji o wersji.
Note
Zwróć uwagę na poprawną sygnaturę funkcji. Jeśli będzie ona błędna, polecenie spowoduje awarię gry.
RegisterConsoleFunctions
, która inicjuje wszystkie polecenia konsoli. Funkcja jest naprawdę prosta. INIT_GLOBAL
.