Przejdź do treści

Dźwięk

ZenGin używa plików .wav do odtwarzania efektów dźwiękowych i dubbingu.

Informacja

Ścieżka dźwiękowa w grze nie jest zapisywana w plikach dźwiękowych .wav. Zobacz Muzyka.

Właściwości

Oryginalne pliki dźwiękowe gothica mają następujące właściwości:

Efekty dźwiękowe

Efekty dźwiękowe (SFX) to dźwięki wydawane przez potwory, zaklęcia, broń itp. Efekty dźwiękowe są definiowane w wielu miejscach, w plikach .mds jako część animacji EventBlocks, lub w skryptach SFX Daedalus. Dźwięki znajdują się w katalogu _work/Data/Sound/SFX.

Speech

Dubbing dla dialogów znajduje się w folderze _work/Data/Sound/Speech. Każde pojedyncze AI_Output ma swój własny plik dźwiękowy o nazwie zdefiniowanej w samej funkcji.

W przypadku tej linii dialogowej

AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_11_00"); //Jestem Diego.
silnik odtworzy plik dźwiękowy Info_Diego_Gamestart_11_00.wav (jeśli istnieje).